آموزش خیاطی آسان

آموزش خیاطی آسان از ابتدا با الگو

آموزش خیاطی آسان

آموزش خیاطی آسان از ابتدا با الگو

  • ۰
  • ۰

یادگیری خیاطی کار سختی هست؟

یادگیری خیاطی کار مشکلی نیست  حتی به اندازه آشپزی پیچیده نیست. ممکن است در این مورد اختلاف نظر داشته باشید اما برای من پخت و پز پیچیده است. در دفاع از من ، شما نمی توانید در آشپزی به عقب برگردید ، در حالی که در خیاطی شما برای همه (اکثر) اشتباهات خود درزگیر دارید.
 
برای دوخت لباس شخصی خود نیازی به خرید الگوهای فانتزی یا پیشرفته ترین دستگاه خیاطی رایانه ای ندارید. وقتی شروع کردم به دوختن زباله ها استفاده می کردم. چرخ خیاطی من قدیمی و به شدت دیوانه کننده بود. اما بعد از مدتی اصول را یاد گرفتم و سحر و جادو اتفاق افتاد - بعد از بسیاری از آزمایشات و خطاها (که حتی امروز نیز ادامه دارد)

اما اگر واقعاً می خواهید راحتی الگوهای چرخ خیاطی آماده ، فروشگاه های مختلف آنلاین را که می توانید الگوهای خیاطی را خریداری کنید ، پرداخت کنید.
 
خیاطی عفونی به عنوان سرگرمی برای من درمانی است. این ذهنیت تا حدودی بی نظم من را سازمان می دهد. و رضایت از زیبایی چیزی فراتر از هر چیز است. دادن چیزهایی که خودتان درست کرده اید نیز بسیار عملی است.

من خیاطی زیادی را از طریق اینترنت آموختم. بعد که از کتاب یاد گرفتم. سپس از یک معلم. سپس من آزمایش کردم و چیزهای دیگری یاد گرفتم. برای هرکسی که با اشتیاق امکان پذیر باشد ، می تواند لباسهای خود را با راهنمایی و منابع موجود امروز دوخت.
 
برای ساختن لباس شخصی خود ، فقط باید بدانید که چگونه از اندازه گیری های خود و یا یک لباس قدیمی ، برخی از وسایل اصلی چرخ خیاطی و دستگاه و ایجاد انگیزه برای به پایان رساندن کار با شکیبا و کامل ، الگوهای دوخت را انجام دهید. همه موارد دیگر پاداشهایی است که باید از آنها سپاسگزار باشید. این پست را بررسی کنید که چگونه می توانید نسخه ای از لباس قدیمی خود تهیه کنید. الگوهای خیاطی رایگان موجود در این سایت را پرداخت کنید.
ممکن است انتخاب کنید که برای کلاس خیاطی شخصی شرکت کنید. در حقیقت اگر کاملاً چیزی در مورد خیاطی نمی دانید و مشتاق هستید و وقت کافی برای پس انداز کردن دارید باید به کلاس خیاطی بروید. قبل از ثبت نام ، اعتبار کلاس و مربی را از دانش آموزان قبلی بررسی کنید. بیشتر کلاس ها هزینه ها را به صورت مقدماتی می گیرند و در صورت عدم بهره مند شدن از شما ، هیچ انتخابی برای انصراف ندارند. افراد خوب از ابتدا شروع می کنند و به شما آموزش خیاطی را به روشی سازمان یافته می دهند تا بتوانید درمورد خود دوخت و طراحی را انجام دهید.

وگرنه با کمی صبر و شکیبایی می توانید خودتان بیاموزید. اگر خود یادگیرنده هستید و اطمینان دارید که می توانید ظرافت های خیاطی توسط خودتان را یاد بگیرید ، نکات و تکنیک های اساسی وجود دارد که باید بدانید.

نحوه یادگیری دوختن

تمام اصطلاحات خیاطی که در انجمن خیاطی آنلاین وجود داشت ، در روزهای ابتدایی ذهنم را به هم می زد. بسیاری از اصطلاحات برای من روشن شد که من این واژه نامه جامع خیاطی را با اصطلاحات خیاطی متداول که به طور مکرر استفاده می شد نوشتم. اگر مثل من هستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، آن را بررسی کنید

 

چرخ خیاطی

اگر هنوز یک چرخ خیاطی ندارید ، می توانید مقاله انتخاب بهترین چرخ خیاطی برای مبتدیان را بخوانید.
 
اگر ماشین خیاطی خود را به تازگی خریداری کرده اید ، ممکن است آنچه که پرسنل خدمات در مورد دستگاه برای شما توضیح داده اند را به یاد بیاورید. برخی اصول اولیه مانند چگونگی نخ چرخ خیاطی ، چگونگی تنظیم تنش نخ ، نحوه باد کردن یک دستگیره ، نحوه تغییر پا دستگاه ، نحوه تغییر شماره گیری برای بخیه های مختلف ، نحوه تغییر سوزن چیزهایی است که شما از آنها یاد خواهید گرفت پرسنل خدمات ارسال شده توسط شرکت چرخ خیاطی.
 
اما اگر ماشین خیاطی شما مدتی خریداری شده است ، شاید چیزی را به خاطر نیاورید. در هنگام استفاده از چرخ خیاطی خود ، بخیه هایی که در نمایشگاه وجود دارد شگفت انگیز به نظر می رسد ممکن است گیج کننده باشد. تمام این اهرمها و پاها نیز پیچیده به نظر می رسند. لازم نیست

اولین چیزی که شما باید بدانید این است که چگونه دستگاه خیاطی را به درستی نخ ببندید. به کتابچه راهنمای چرخ خیاطی مراجعه کنید. Infact تمام مدت آن را در نزدیکی چرخ خیاطی خود نگه دارید. با طی کردن مراحل ذکر شده در این آموزش ، دانش خود را تازه کنید. خود را با پاهای مختلف موجود در دستگاه آشنا کنید. راهنمای جامع را در اینجا با پای ماشین و سایر قسمت های چرخ خیاطی بررسی کنید.

خیاطی خود را قبل از تلاش برای هر پروژه ای به این ترتیب تمرین کنید. با دوختن در یک خط مستقیم شروع کنید. می توانید این کار را روی یک تکه کاغذ که روی آن خطوط مستقیم با مداد کشیده شده تمرین کنید. سپس خیاط خود را در یک خط خمیده تمرین کنید. از بخیه های کوتاه و بخیه های طولانی استفاده کنید و تفاوت آن را در دوخت خود مشاهده کنید.

منبع: سایت آموزش خیاطی سیماکده

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • Easy sewing tutorial Easy sewing tutorial

آموزش خیاطی

خیاطی

خیاطی زنانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی